Menu

Natura w Kuchni

Moja kuchnia to przepisy bez frakcji białka pszenicznego. Bez laktozy. Z niewielką ilością mięsa. Bogate w warzywa, owoce i kasze. Bez żywności przetworzonej. Bez konserwantów.... Naturalnie i zdrowo. Zapraszam!

Kasza z soczewicą i przyprawami

naturawkuchni

 

Przepis na kaszę powstał zupełnie przypadkowo. Jego fenomenem jest to, że można zjeść ją jako samodzielne danie, można użyć jako farszu do pierogów (w tym przypadku trzeba uzupełnić skład o 3 łyżeczki oleju rzepakowego nierafinowanego) lub nadziać nim pierś z kurczaka.... Jeden przepis a tak wiele możliwości ;)

Składniki:

1/2 szkl ugotowanej czerwonej soczewicy

1/2 szkl ugotowanej kaszy jaglanej (na sypko)

15 suszonych śliwek

10 suszonych pomidorów

1/3 szkl ziaren słonecznika

sól

szczypta chili

łyżeczka cynamonu

ziarenka kolendry (opcjonalnie)

sok z cytryny

Przygotowanie:

Wymieszaj ugotowaną czerwoną soczewicę z kaszą jaglaną (uwaga żeby żadnego składnika nie rozgotować!) dodaj do niej pokrojone suszone śliwki, pomidory, uprażone ziarna słonecznika (praż na suchej patelni na lekko brązowy kolor) i przyprawy. Wymieszaj.

 11112

© Natura w Kuchni
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci